Onze service staat voor respect.
Respect voor u en uw producten.
Neemt u verantwoordelijkheid? Vooral als dingen vastlopen of niet werken? We waarderen uw prestaties en zijn er om u op alle mogelijke gebieden te ondersteunenl. Of het nu gaat om onderhoud, reparatie, reserveonderdelen of personeelstraining: Waldner Service is er om maximale storingsveiligheid te garanderen en een optimaal gebruik en een optimale levensduur van uw producten te behouden.
Behoud van hun waarde op de lange termijn – vaak tientallen jaren.

Individuele service
Een Dosomat is niet hetzelfde als een zuurkast
Zoals elke technologie en elke infrastructuur een beetje anders is, ontwerpen we onze service ook individueel en volgens de vereisten. Of het nu persoonlijk ter plaatse is, op afstand verbonden of wereldwijd genetwerkt: er is hier niet één manier. Met uw producten en wensen verkrijgt u onze diensten waar u ook bent. Veel implementaties vereisen uitgebreide training, veel installaties vereisen regelmatige software-updates, veel labs hebben externe ad hoc hulp nodig, terwijl andere dat niet doen. In elke fase bepalen we samen met u wat relevant en verstandig is. En persoonlijk voor jou wenselijk.
Langdurig en duurzaam
Ons partnerschap
Sommige van onze divisies zijn zeer goed uitgerust als het gaat om service. Dit ligt in de aard van hun producten: Waldner Process Systems, bijvoorbeeld, zijn vervaardigd uit roestvrij staal en hebben dus een gemiddelde levensduur van meerdere decennia. Dus een lange tijd waarin we bij elke stap voor u klaar staan, van installatie van het systeem tot onderhoud en verder advies. Ook onze zeer dynamische afdeling Laboratoriummeubilair vraagt om blijvende ondersteuning. Wij begeleiden u daarom tot en met de aftersales – en totdat uw laboratoria een refit nodig hebben. Een partnership dat we waarderen en wat onze dagelijkse drijfveer is.
